Hírek
2012. Augusztus 27. 14:22, hétfő |
Belföld
Forrás: MTI
Unilever:'Európába visszatér a szegénység'

"Európába visszatér a szegénység" - fejtette ki a Financial Times Deutschland hétfői számában az Unilever csoport európai igazgatója. Ez üzleti stratégiájának átértékelésére készteti az egyebek mellett a Knorr, Rama, Coral márkákról ismert óriásvállalatot.
Jan Zijderveld az FTD-nek adott interjúban elmondta, azt az üzleti modellt akarják alkalmazni Európában, amit Ázsiában: drága prémium termékek helyett inkább kedvezőbb áron kis kiszerelésben kívánják árucikkeiket értékesíteni.
"Ha egy spanyol egy vásárláskor átlagosan 17 eurót költ, akkor nem tudok neki mosószert eladni a vásárlásra szánt összeg feléért" - jelentette ki Zijderveld.
Az ázsiai stratégiára vonatkozóan az igazgató megemlítette, hogy például Indonéziában 2-3 centért adnak kiscsomagolású samponokat és ezzel is egész jól keresnek. De már Spanyolországban és Görögországban, sőt Nagy-Britanniában is alkalmazzák ezt a módszert.
Ezek érdekelhetnek még
2025. Augusztus 07. 08:01, csütörtök | Belföld
Visit Hungary: csaknem 100 ezer vendéget fogadtak a fővárosi szállodák a Forma–1 versenyhétvégén
Az idei Forma–1 versenyhétvégén a fővárosi szállodák majdnem 100 ezer vendéget fogadtak, kihasználtságuk meghaladta a 86 százalékot.
2025. Augusztus 07. 07:55, csütörtök | Belföld
Iparvédelmi és munkahelyvédelmi akciótervet dolgoz ki a kormány
Elkezdte a konzultációkat a külgazdasági és külügyminiszter azokkal a nagy cégekkel, amelyeket az Európai Unió és az Egyesült Államok között létrejött kereskedelmi megállapodás érint